• 1402/01/08 - 10:19
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدید کنندگان: 5
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
استقرار و بکارگیری سامانه تیکتینگ

راه‌اندازی سامانه تیکتینگ برای پیشبرد کار مدیریت آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران

بمنظور چابک‌سازی سازمانی برای بهره‌مندی از ظرفیت بخش دولتی، غیر دولتی، خصوصی و خیرین; نرم‌افزار تیکتینگ برای تعریف و مدیریت انواع پروژه‌ها و ردگیری انواع باگ‌ها و حل مسائل توسط مدیریت آمارو فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد.

336694.mp3 راه‌اندازی سامانه تیکتینگ برای پیشبرد کار مدیریت آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران

 

نرم‌افزار تیکتینگ امکان تعریف و مدیریت انواع پروژه‌ها و ردگیری انواع باگ‌ها و مسائل را دارد. این نرم‌افزار امکان تعریف انواع پروژه‌ها، تخصیص پروژه‌ها به افراد مختلف، تعریف گردش کار، ایجاد داشبورد، تعریف دسترسی‌ها، ارسال اعلان‌های مختلف را داراست. بمنظور استفاده از امکانات زیاد این نرم‌افزار قدرتمند، سامانه تیکتینگ دانشگاه در آدرس ticket.iums.ac.ir راه‌اندازی شده و در حال استفاده است. در دانشگاه از بخش  service desk از زیر مجموعه‌های جیرا استفاده شده است و در آن برای انواع درخواست‌ها، تیکت طراحی شده است تا امکان ثبت راحتر و سریعتر در خواست‌ها و پیگیری دقیق‌تر آنها فراهم باشد.

در حال حاضر تیکت‌ها در 15 گروه و بیش از 150 نوع درخواست قابل طرح و پیگیری هستند. راهنماهای نحوه ثبت تیکت و پاسخ به آن نیز آماده شده است و در آدرس زیر برای استفاده کاربران و کارشناسان قرار داده شده است.

http://ticket.iums.ac.ir/plugins/servlet/deck/site/guides

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 336694
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings