• 1403/04/13 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 59
  • - تعداد بازدید کنندگان: 39
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاری رویداد هوش مصنوعی و سلامت در اربعین برای ارتقای سلامت زائرین در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

رویداد هوش مصنوعی همزمان با چهارمین کنگره سلامت در اربعین برای ارتقای سلامت زائرین در تاریخ‌های 14،13 و 15 تیر ماه 1403 در مرکز بین المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

335329.mp3 برگزاری رویداد هوش مصنوعی و سلامت در اربعین برای ارتقای سلامت زائرین در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

 

رویداد هوش مصنوعی همزمان با چهارمین کنگره سلامت در اربعین  برای ارتقای سلامت زائرین در تاریخ‌های 14،13 و 15 تیرماه 1403 در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

این رویداد یا همکاری سازمان‌های مرکز ملی فضای مجازی، وزارت بهداشت، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات کمیسیون بهداشت مجلس، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه تهران و با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار میگردد.

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ایده‌ها و شرکت‌های پیشرو در این زمینه می‌باشد. به همین منظور از تمامی شرکت‌ها و فعالان مرتبط به حوزه سلامت برای ثبت محصولات و ایده‌های مرتبط با موضوع رویداد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

در این رویداد محصولات و ایده‌های برتر انتخاب و توسط معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از لحاظ مالی و همچنین توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران از لحاظ اجرایی  و استقرار مالی حمایت می‌شوند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 335329
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

Template settings