• 1403/04/12 - 10:26
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدید کنندگان: 12
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری دوره‌های متناسب با نیازهای شغلی کارکنان شاغل در مدیریت فناوری و اطلاعات

برگزاری دوره‌های متناسب با نیازهای شغلی کارکنان شاغل در مدیریت فناوری و اطلاعات

برای ارتقای توانمندی فنی کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران دوره‌های آموزش تخصصی - شغلی در سال 1402 با همکاری مجتمع فنی تهران بصورت آنلاین برگزار شد و هم‌اکنون پس از اتمام، آزمون این دوره‌ها با توجه به زمانبندی اعلام شده از تاریخ 1403/04/12 بصورت آنلاین برگزار می‌گردد.

335522.mp3 برگزاری دوره‌های متناسب با نیازهای شغلی کارکنان شاغل در مدیریت فناوری و اطلاعات

 

نظر به اهمیت آموزش و  توانمندسازی نیروی انسانی متخصص  به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیازهای شغلی کارکنان شاغل در پست‌های فناوری اطلاعات سرکار خانم دکتر مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران دوره‌های آموزشی مرتبط با نیاز کارشناسان را ضمن نظرسنجی از کارشناسان فناوری اطلاعات در سامانه تیکتینگ بررسی و نیازسنجی نمودند.

پس از آن دوره‌های آموزشی تخصصی - شغلی فناوری اطلاعات در سال 1402 با همکاری مجتمع فنی تهران ضمن اطلاع‌رسانی فایل راهنمای نحوه ورود و شرکت در کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار شد و امکان بهره‌برداری از دوره‌ها بصورت آفلاین نیز برقرار گردید.

در انتها پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مجتمع فنی، آزمون دوره‌ها با توجه به زمانبندی اعلام شده از تاریخ 1403/04/12 برگزار می‌شود.این آزمون‌ها به‌صورت آنلاین از طریق سامانه http://www.mftlms.ir برگزار می‌گردد.

نتابج نمرات اکتسابی کارشناسان به مدیران مراکز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 335522
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

Template settings