• 1403/04/30 - 13:02
  • - تعداد بازدید: 57
  • - تعداد بازدید کنندگان: 49
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در نظام سلامت به‌صورت حضوری

برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در نظام سلامت به‌صورت حضوری

با توجه به درخواست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اداره بازرسی، ارزیابی عمکلرد و پاسخگویی برای برگزاری دوره هوش مصنوعی، برای پرسنل آن مراکز دوره آموزشی "هوش مصنوعی در نظام سلامت" به‌صورت حضوری از ساعت 8 الی 11 مورخ 1403/04/31 در سالن جلسات طبقه هفتم ستاد با نظارت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

336071.mp3 برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در نظام سلامت به‌صورت حضوری

 

به‌منظور ارتقاء سطح کارکنان و با توجه به درخواست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دوره آموزشی تحت عنوان هوش مصنوعی در نظام سلامت با نظارت مدیر آمار و فناوری اطلاعات سرکار خانم دکتر بتول مهرشاد مورخ 1403/04/31 از ساعت 8 الی 11 در سالن جلسات طبقه هفتم ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

این کلاس با حضور مدرسین در حوزه هوش مصنوعی به‌صورت حضوری برگزار می‌گردد، این دوره دارای 8 امتیاز شغلی آزمون ضمن خدمت برای کارکنان آن مجموعه می‌باشد. ثبت نام از طریق رابطین آموزشی مراکز صورت می‌گیرد و هم‌چنین ظرفیت لازم به این مراکز تخصیص داده شده است .

زمان ثبت نام 1403/04/30 می‌باشد و ثبت امتیاز در سامانه منوط به حضور در کلاس و انجام پیش‌آزمون، پس‌آزمون و نظر سنجی کلاس می‌باشد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 336071
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

Template settings