• 1403/03/29 - 14:04
  • - تعداد بازدید: 44
  • - تعداد بازدید کنندگان: 37
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری جلسه کارگروه بررسی و صحت سنجی داده‌های داشبوردها و مغایرت‌گیری با گزارش‌های HIS

برگزاری جلسه کارگروه بررسی و صحت سنجی داده‌های داشبوردها و مغایرت‌گیری با گزارش‌های HIS

با توجه به اهمیت وضعیت آماری شاخص‌های بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران و درآمدهای مالی در روند تصمیم‌گیری‌های کلان بیمارستانی و مدیریتی، جلسات مستمری برای بررسی و صحت سنجی داده‌ها و مغایرت‌گیری با گزارشات HIS، روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 الی10 در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه واقع در طبقه هفتم کتابخانه مرکزی برگزار می‌گردد.

334924.mp3 برگزاری جلسه کارگروه بررسی و صحت سنجی داده‌های داشبوردها و مغایرت‌گیری با گزارش‌های HIS

 

با توجه به اهمیت وضعیت آماری  با همکاری تیم راهبران برای شناسایی وضعیت داشبوردهای بیمارستانی و درآمدهای مالی در روند تصمیم‌گیری‌های کلان بیمارستانی و مدیریتی جلسه ای را با‌حضور نمایندگان معاونت درمان، معاونت غذا و دارو، امور مالی دانشگاه، مجموعه مدد، و تعدادی از بیمارستان‌ها در تاریخ 1403/03/29 از ساعت 8 الی 10 با موضوع طرح دارویار در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این جلسه مواردی با موضوع طرح دارویار مرتبط با مبالغ ارز ترجیحی دارو مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات موجود در سامانه‌ها و داشبوردها مورد صحت‌سنجی قرار گرفت.

در پایان در خصوص بودجه تخصیصی از وزارت بهداشت بر اساس دیتاهای ارسال شده به سیستم سپاس و مغایرتهای موجود بین داشبورد وزارت و اطلاعات ارسالی بحث شد و اقداماتی برای اصلاح فرآیندهای مرتبط مشخص شد که نتایج آن در جلسات بعدی ارائه خواهد شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 334924
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

Template settings