• 1403/02/05 - 12:04
  • - تعداد بازدید: 33
  • - تعداد بازدید کنندگان: 32
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری جلسات هفتگی هماهنگی اقدامات اجرایی در زمینه هوش مصنوعی

برگزاری جلسات هماهنگی اقدامات اجرایی برای موضوعات هوش مصنوعی در سالن جلسات مدیریت آمارو فناوری اطلاعات

جلسات هماهنگی اقدامات اجرایی در زمینه هوش مصنوعی در راستای گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه علوم پزشکی و بهبود خدمات درمانی و آموزشی از تاریخ 1403/02/05 روزهای چهارشنبه هرهفته از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن جلسات مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

334998.mp3 برگزاری جلسات هماهنگی اقدامات اجرایی برای موضوعات هوش مصنوعی در سالن جلسات مدیریت آمارو فناوری اطلاعات

 

طی ابلاغیه شماره 12994/1-1402 در خصوص انتصاب سرکارخانم دکتر بتول مهرشاد بعنوان دبیر شورای راهبری هوش مصنوعی جلسات هماهنگی اقدامات اجرایی در زمینه هوش مصنوعی روزهای چهارشنبه هرهفته از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن جلسات مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در اقدامی نوآورانه، برگزاری جلسات هفتگی با محوریت هوش مصنوعی را آغاز می‌کند. این جلسات با هدف هماهنگی و پیشبرد اقدامات اجرایی در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در حوزه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

در این جلسات مسائل و نیازمندی‌های معاونت‌ها و مراکز تحت پوشش این دانشگاه که قابل رفع از طریق هوش مصنوعی می‌باشد با بررسی و قراردادن در محورهای رویداد کاربردهای هوش مصنوعی توسط تیم راهبری بررسی و به مدیریت آمارو فناوری اعلام می‌گردد.

این اقدام در راستای گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه علوم پزشکی و بهبود خدمات درمانی و آموزشی صورت می‌گیرد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 334998
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

Template settings