• 1403/05/20 - 13:33
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدید کنندگان: 31
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
جلسات مستمر صحت‌سنجی داده‌ها و مغایرت‌گیری با موضوع داشبوردهای دارویی مجموعه مدد

برگزاری جلسات مستمر صحت سنجی داده‌ها و مغایرت‌گیری داشبوردهای مالی در مدیریت آمارو فناوری اطلاعات

در ادامه جلسات مستمر صحت‌سنجی داده‌ها و مغایرت‌گیری با HIS، جلسه آنلاین با موضوع داشبوردهای دارویی مجموعه مدد روز سه شنبه مورخ 14030516 از ساعت 9 الی 10 با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع از مدیریت آمار وفناوری اطلاعات، مجموعه مدد، معاون درمان، بیمارستان روانپزشکی، بیمارستان لولاگر، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان شهید فهمیده به صورت آنلاین در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد.

336770.mp3 برگزاری جلسات مستمر صحت سنجی داده‌ها و مغایرت‌گیری داشبوردهای مالی در مدیریت آمارو فناوری اطلاعات

 

با توجه به نیاز مجموعه مدد ایران درخصوص اطلاع بهنگام از موجودی داروخانه های مراکز تحت پوشش و میزان مصرف دارو در مراکز بمنظور مدیریت مرکزی مصرف دارو، داشبوردهایی از اطلاعات دارویی ثبت شده در سیستم اطلاعات بیمارستانی با کاربرد داشبوردهای نظارت بر موجودی و مصرف همچنین داشبورد خرید و فروش دارو از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران تهیه شده است. که برای بررسی صحت داده ها و پیشبرد داشبوردها، جلسه‌ای با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع مدیریت آمار و فناوری اطلاعات مجموعه مدد، معاون درمان، بیمارستان روانپزشکی، بیمارستان لولاگر، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان شهید فهمیده در روز سه‌شنبه مورخ 1403/05/16 از ساعت 9 الی10 بصورت آنلاین در مدیریت آمار وفناوری اطلاعات برگزار شد.

داشبورد مذکور در حال بهره‌برداری می‌باشد و به مدیریت مرکزی دارو در مجموعه مدد کمک شایان توجهی داشته است. داده‌های این داشبورد در بازه های زمانی مشخص بروزرسانی میشود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 336770
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings