• 1403/06/07 - 10:10
  • - تعداد بازدید: 26
  • - تعداد بازدید کنندگان: 23
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
کمیته تدوین شیوه‌نامه به اشتراک‌گذاری داده

کمیته تدوین شیوه‌نامه به اشتراک‌گذاری داده در مدیریت امار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

اولین جلسه کمیته تدوین شیوه‌نامه به اشتراک‌گذاری داده در راستای گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه علوم پزشکی و بهبود خدمات در تاریخ 1403/06/07 از ساعت 9 لغایت 10 در سالن جلسات مدیریت آمار وفناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

337706.mp3 کمیته تدوین شیوه‌نامه به اشتراک‌گذاری داده در مدیریت امار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

 

نظر به مصوبات مربوط به جلسات با موضوع هوش مصنوعی که در خرداد و تیر ماه 1403 برگزار گردید، اولین جلسه کمیته تدوین شیوه‌نامه به اشتراک گذاری داده در تاریخ 1403/06/07 از ساعت 9 لغایت 10 با حضور سرکار خانم دکتر مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات، جناب آقای دکتر فلک معاون تحقیقات و فناوری، نماینگان مطلع مدیریت توسعه و منابع انسانی،  معاونت آموزشی و امور حقوقی در سالن جلسات مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

جلسه توسط سرکار خانم دکتر مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات با بیان اهداف و اهمیت موضوع کمیته در مدیریت آمار و فناوری آغاز شد و در ادامه بر اساس توضیحات داده شده و هم‌چنین بررسی نمونه‌های مشابه در ایران و جهان و با همفکری اعضای حاضر در جلسه، ابعاد آیین نامه، برآورد هزینه‌ها و وظایف محوله به معاونت‌ها بررسی و تعیین گردید.

همچنین تصویب شد از اساتید مجرب دانشگاه‌های فنی و نخبگان این حوزه دعوت به همکاری به عمل آید.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 337706
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings