• 1403/04/23 - 14:24
  • - تعداد بازدید: 66
  • - تعداد بازدید کنندگان: 60
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
گرامیداشت روز فناوری اطلاعات و انتشار گزارش عملکردی 25 ماهه مدیریت آمار وفناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران

همزمان با گرامیداشت روز فناوری اطلاعات، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران گزارش عملکردی 25 ماهه خود را منتشر کرد.

همزمان با زادروز "محمد بن موسی خوارزمی" به عنوان "روز فناوری و اطلاعات" به مناسبت گرامیداشت این روز، در راستای اجرای وظایف محوله و با گذشت 25 ماه از تاریخ ابلاغ سرکار خانم دکتر بتول مهرشاد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران، گزارش عملکرد 25 ماهه مبنی براقدامات زیر بنائی صورت گرفته در دانشگاه منتشر شد.

335907.mp3 همزمان با گرامیداشت روز فناوری اطلاعات، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران گزارش عملکردی 25 ماهه خود را منتشر کرد.

 

مصادف با "روز فناوری و اطلاعات" ، زادروز "محمد بن موسی خوارزمی" در تاریخ 1403/04/22و به مناسبت گرامیداشت این روز ، در راستای اجرای وظایف محوله و با گذشت 25 ماه از تاریخ ابلاغ مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران سرکار خانم دکتر بتول مهرشاد، گزارش عملکردی 25 ماهه‌ای از اقدامات زیر بنائی صورت گرفته در دانشگاه منتشر شد.

این گزارش با عنوان گزارش عملکرد 25 ماهه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به مناسبت گرامیداشت 22 تیرماه روز فناوری اطلاعات به ریاست محترم دانشگاه ارائه شده است.

خانم دکتر مهرشاد مدیر آمار و فناوری در گزارش مذکور برای موفقیت در مدیریت حوزه فناوری و اطلاعات برخی عوامل موثر مانند: 1-دانش تخصصی در تمامی بخش‌ها اعم از زیرساخت شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار (توانمندی مهندسی)، 2- رویکرد سیستماتیک و فرآیند محور (توانمندی مدیریتی)، 3- ایجاد روحیه تعامل و همکاری درون‌بخشی و درون سازمانی (توانمندی مدیریتی) و 4- استفاده از دانش تخصصی و به‌روز برون سازمانی (توانمندی مهندسی، مدیریتی) باید مد نظر قرار گیرد.

همچنین اصول و مبناهای رویکرد حاکم در حوزه فناوری و اطلاعات دانشگاه در این بازه بر سه محور شامل : 1- سیستماتیک و قابل اندازه‌گیری، خودگردان و خود‌پایش 2- مبتنی بر تکنولوژی روز با مشارکت موثر بخش خصوصی 3- ارزش آفرین، بهره‌ور و پایدار ؛ استوار بوده است.

 این گزارش که شامل تلاش‌های صورت گرفته طی 25 ماه اخیر توسط حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران است. که در این بازه بیش از 150 فرآیند تنها در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات الکترونیک شده است، با این اقدام وابستگی به افراد به حداقل رسیده و امکان ارزیابی نحوه سرویس‌دهی فراهم شده است. هم‌چنین زیرساخت‌های پردازشی و ذخیره‌سازی سرورها در 25 ماه اخیر بیش از 10 برابر ارتقاء یافته است. توسعه سامانه‌ها 100 درصد افزایش داشته و تعداد ماشین‌های سرویس دهنده بیش از دو برابر شده است و نیز بیش از 90 داشبورد مدیریتی طراحی و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

در این گزارش تنها به خدمات نوآورانه و توسعه‌ای اشاره شده است

در ادامه ایشان از توجه ویژه و اهتمام رئیس دانشگاه جناب آقای دکتر پازوکی و حمایت معاونت توسعه دانشگاه سرکار خانم دکتر ساجده ریاضی در پیشبرد این اقدامات خاطر نشان کرد: خدمات آموزشی، پژوهشی و خدمات سلامت الکترونیک برای مردم با ارائه خدمات مناسب زیرساختی در حوزه فناوری و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران با کیفیت بهتری بر بستر فناوری و اطلاعات ارائه خواهد شد.

گزارش عملکردی 25 ماهه در لینک ( https://it.iums.ac.ir/IUMS_IT_25MonthReport) قابل مشاهده است.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 335907
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

Template settings