• 1401/10/03 - 13:01
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدید کنندگان: 8
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
راه‌اندازی مرکز تماس برای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و شکل‌دهی ساز و کار پایش رصد

مرکز تماس برای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

بمنظور تحقق اهداف راهبردی دانشگاه و استقرار رویکرد دانشگاه الکترونیک مبتنی بر فناوری اطلاعات، نظر به بازخورد دریافتی از مراکز تابعه دانشگاه در گزارش تعاملات بین‌بخشی و عدم رضایت از نحوه پاسخگویی در مواقع ضروری، مرکز تماس برای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

337618.mp3 مرکز تماس برای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

 

با توجه به بازخورد دریافتی از مراکز تابعه دانشگاه در گزارش تعاملات بین‌بخشی و عدم رضایت از نحوه پاسخگویی و دسترسی از طریق تماس‌ تلفنی با کارشناسان مربوطه در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در مواقع ضروری و هم‌چنین عدم امکان رصد تماس‌ها، راه‌اندازی سیستم مرکز تماس و واکنش سریع برای فراهم‌سازی امکان برقراری بهتر و سریع‌تر مراکز تابعه با کارشناسان فناوری اطلاعات و بهبود افزایش سرعت ارائه خدمات از سمت کارشناسان این مدیریت در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور مرکز تماس در مدیریت آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

این سرویس هم‌اکنون از طریق شماره 47701000 در دسترس می‌باشد. در ضمن تمامی تماس‌های برقرار نشده با این شماره ضبط می‌گردد و بمنظور رصد منظم و هرچه بهتر آنها، اقدام به ایجاد داشبورد بر روی آنها شده است.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 337618
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings