• 1402/11/23 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 17
  • - تعداد بازدید کنندگان: 17
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
رونمایی از سامانه فرآیند الکترونیکی تسویه حساب دانشجویی

سامانه فرآیند الکترونیکی تسویه حساب دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران رونمایی شد

جلسه ای تحت عنوان رونمایی از سامانه الکترونیکی فرآیند تسویه حساب دانشجویان در سامانه تیکتینگ در روز دوشنبه 1402/11/23 از ساعت 10 الی 11:30 در سالن جلسات طبقه هفتم ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

335199.mp3 سامانه فرآیند الکترونیکی تسویه حساب دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران رونمایی شد

 

بمنظور رونمایی از سامانه ثبت‌نام الکترونیکی دانشجویان جلسه‌ای در روز دوشنبه مورخ 1402/11/23 از ساعت 10 الی 11:30 در سالن جلسات طبقه هفتم ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی سرکار خانم دکتر بتول مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد و در ادامه به ترتیب آقای دکتر برادران معاون دانشجویی و فرهنگی، آقای تقوی مشاور اجرایی معاون دانشجویی و فرهنگی و اقای دکتر پیروی سرپرست اداره مشاوره و سلامت دانشجویی به سخنرانی پرداختند.

این سامانه به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند تسویه حساب دانشجویان به‌صورت غیر حضوری توسط کارشناسان مدیریت آمارو فناوری اطلاعات در سامانه تیکتینگ جیرا طراحی گردید و راهنمای گام به گام این فرآیند و همچنین راهنمای کار با تیکتینگ در دوسطح جامع کاربر و کارشناس برای بهره‌برداری بهتر از این سامانه در اختیار دانشجویان و کاربران قرار گرفت و تا کنون 1140 تیکت توسط دانشجویان ثبت شده است.

این مهم، یکی از مولفه‌های شاخص برای کاهش مراجعات حضوری و سرعت بخشیدن در امر تسویه حساب دانشجویان می‌باشد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 335199
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

Template settings