بررسی چالشهای حوزه فناوری اطلاعات در نظام ارجاع و پزشکی خانواده
جلسه بررسی چالشهای حوزه فناوری اطلاعات نظام ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی ایران
جلسهای با عنوان بررسی چالشهای حوزه فناوری اطلاعات نظام ارجاع توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات با حضور معاونت درمان، معاونت بهداشت، نمایندگان بیمههای پایه، نماینده شرکتهای توسعه دهنده سامانهها، نمایندگان IT مراکز درمانی و شبکهها و راهبران سامانه سیب در روز سهشنبه مورخ 1404/02/30 از ساعت 10 لغایت 12 در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

به منظور بهبود عملکرد فرایند نظام ارجاع و رفع نواقص اجرایی و عملیاتی فرآیند نظام ارجاع توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات جلسهای با حضور معاونت درمان، معاونت بهداشت، نمایندگان بیمههای پایه، نماینده شرکتهای توسعه دهنده سامانهها، مدیران شبکه بهارستان، روسای مراکز شمال غرب و شمال غرب یک، مسئولین گسترش شبکهها، نمایندگان IT مراکز درمانی و شبکهها و راهبران سامانه سیب در روز سهشنبه مورخ 1404/02/30 از ساعت 10 لغایت 12 در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.
این جلسه توسط خانم مهندس سیفی مسئول سامانههای سلامت حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه آغاز گردید و سپس آقای دکتر فتحعلیانی مدیر گروه گسترش شبکه بهداشت سخنرانی و آقای دکتر دمیریان معاون اجرایی اهداف برگزاری جلسه را تبیین کردند.
در ادامه خانم قوتی رئیس گروه آمار و تحلیل عملکرد معاونت بهداشت، گزارش کاملی از وضعیت موجود نظام ارجاع و پسخوراند به تفکیک شبکهها و بیمارستانها ارائه دادند و بر لزوم همکاری همه جانبه بیمارستانها با شبکههای بهداشت و درمان تاکید کردند. همچنین آقای دکتر همت در خصوص اهمیت موضوع نظام ارجاع و آمادگی مدیریت فناوری اطلاعات به همکاری با معاونتها و تمامی عوامل اجرایی برای بهینهسازی زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری برای اجرایی سازی پروژه تاکید نمودند.
همچنین در پایان جلسه آقای دکتر عبادی آذر معاون بهداشت دانشگاه، بر لزوم همکاری و هماهنگیهای بیشتر بین حوزه های مختلف برای پیشبرد نظام ارجاع تاکید نمودند.
در انتها هریک از کارشناسان مراکز در خصوص وضعیت موجود، پیادهسازی و تبادل اطلاعات با سرویس مذکور از جمله فراهم نمودن زیرساخت، خطاهای بوجود آمده، مشکلات تکمیل این فرآیند و ... گزارش دادند، سپس راهنماییهای لازم برای نحوه رفع خطاهای موجود در سرویس پیشگفت توسط نمایندگان بیمه ارایه شد.
کامنت