• 1404/03/03 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدید کنندگان: 25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
بررسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات در نظام ارجاع و پزشکی خانواده

جلسه بررسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات نظام ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی ایران

جلسه‌ای با عنوان بررسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات نظام ارجاع توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات با حضور معاونت درمان، معاونت بهداشت، نمایندگان بیمه‌های پایه، نماینده شرکت‌های توسعه دهنده سامانه‌ها، نمایندگان IT مراکز درمانی و شبکه‌ها و راهبران سامانه سیب در روز سه‌شنبه مورخ 1404/02/30 از ساعت 10 لغایت 12 در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

349679.mp3 جلسه بررسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات نظام ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی ایران
 

به منظور بهبود عملکرد فرایند نظام ارجاع و رفع نواقص اجرایی و عملیاتی فرآیند نظام ارجاع توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات جلسه‌ای با حضور معاونت درمان، معاونت بهداشت، نمایندگان بیمه‌های پایه، نماینده شرکت‌های توسعه دهنده سامانه‌ها، مدیران شبکه بهارستان، روسای مراکز شمال غرب و شمال غرب یک، مسئولین گسترش شبکه‌ها، نمایندگان IT مراکز درمانی و شبکه‌ها و راهبران سامانه سیب در روز سه‌شنبه مورخ 1404/02/30 از ساعت 10 لغایت 12 در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

این جلسه توسط خانم مهندس سیفی مسئول سامانه‌های سلامت حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه آغاز گردید و سپس آقای دکتر فتحعلیانی مدیر گروه گسترش شبکه بهداشت سخنرانی و آقای دکتر دمیریان معاون اجرایی اهداف برگزاری جلسه را تبیین کردند.

در ادامه خانم قوتی رئیس گروه آمار و تحلیل عملکرد معاونت بهداشت، گزارش کاملی از وضعیت موجود نظام ارجاع و پسخوراند به تفکیک شبکه‌ها و بیمارستان‌ها ارائه دادند و بر لزوم همکاری همه جانبه بیمارستان‌ها با شبکه‌های بهداشت و درمان تاکید کردند. همچنین آقای دکتر همت در خصوص اهمیت موضوع نظام ارجاع و آمادگی مدیریت فناوری اطلاعات به همکاری با معاونت‌ها و تمامی عوامل اجرایی برای بهینه‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای اجرایی‌ سازی پروژه تاکید نمودند.

همچنین در پایان جلسه آقای دکتر عبادی آذر معاون بهداشت دانشگاه، بر لزوم همکاری و هماهنگی‌های بیشتر بین حوزه های مختلف برای پیشبرد نظام ارجاع تاکید نمودند.

در انتها هریک از کارشناسان  مراکز در خصوص وضعیت موجود، پیاده‌سازی و تبادل اطلاعات با سرویس مذکور از جمله فراهم نمودن زیرساخت، خطاهای بوجود آمده، مشکلات تکمیل این فرآیند و ... گزارش دادند، سپس راهنمایی‌های لازم برای نحوه رفع خطاهای موجود در سرویس پیشگفت توسط نمایندگان بیمه ارایه شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 349679
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings