• 1402/11/04 - 15:13
  • - تعداد بازدید: 286
  • - تعداد بازدید کنندگان: 254
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
فراخوان همکاری تخصصی برای توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

فراخوان همکاری تخصصی برای توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیرو برگزاری رویداد هوش مصنوعی در سلامت و با توجه به هدف راهبردی دانشگاه در توسعه هوش مصنوعی؛ از نخبگان و افراد متخصص شاغل در سطح دانشگاه دعوت به همکاری می نماید.

322751.mp3 فراخوان همکاری تخصصی برای توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

 

به نام خدا

فراخوان همکاری تخصصی

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیرو برگزاری رویداد هوش مصنوعی در سلامت و با توجه به هدف راهبردی دانشگاه در توسعه هوش مصنوعی؛ از نخبگان و افراد متخصص شاغل در سطح دانشگاه با توانمندیهای زیر دعوت به همکاری می نماید. از ظرفیت متخصصین شناسایی شده، با هماهنگی حوزه مربوطه در پروژه‌های  مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه استفاده خواهد شد. اگر در زمینه‌های زیر تخصص و مهارت دارید و یا افراد متخصص و ماهر را می‌شناسید از طریق لینک یا ایمیل زیر در این فراخوان مشارکت نمایید.

متخصص برنامه نویس بک اند؛ متخصص برنامه نویس فرانت اند؛ متخصص برنامه نویس فول استک؛ متخصص دواپس؛ متخصص علم داده؛ متخصص تحلیل داده؛ متخصص یادگیری ماشین؛ متخصص دیتابیس؛ متخصص هوش مصنوعی؛ متخصص تست نفوذ؛ متخصص امنیت؛ متخصص شبکه؛ متخصص مدیریت سرور؛ متخصص تولیدمحتوا؛ متخصص سئو؛ متخصص طراحی ظاهر سایت؛ متخصص عکاسی و ویرایش عکس و فیلم و انیمیشن؛ متخصص سامانه‌های تخصصی مدیریت پروژه

نکته: در این فراخوان توانمندی فنی و مهارتی افراد مدنظر است بنابراین متخصصان دارای مدارک تحصیلی غیرمرتبط را نیز شامل می شود. علاقمندی به کار تیمی، پرتلاش بودن، مثبت‌اندیشی، کاردوستی، خلاقیت و ایده‌پردازی نیز در کنار مهارتهای فنی مدنظر است.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم حداکثر تا پایان روز 20 بهمن ماه ۱۴۰۲  از طریق لینک it.iums.ac.ir/InvitedToCooperate  و یا ارسال اطلاعات به ایمیل it@iums.ac.ir ثبت نام نمایند.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 322751
:
کلیدواژه ها
مهندس ناهید  سیفی
خبرنگار

مهندس ناهید سیفی

Template settings