• 1401/06/25 - 20:41
  • - تعداد بازدید: 317
  • - تعداد بازدید کنندگان: 261
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان صنف فناوری اطلاعات و شرکتهای‌ توسعه دهنده سامانه‌های مرتبط با حوزه سلامت دیجیتال

جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان صنف فناوری اطلاعات و شرکتهای‌ توسعه دهنده سامانه‌های مرتبط با حوزه سلامت دیجیتال (نسخه الکترونیک و ویزیت مجازی) روز سه‌شنبه مورخ 22 شهریور 1401 برگزار شد.

با توجه به چالش‌ها و نیازمندی‌های احصا شده در موضوع نسخه الکترونیک و برای ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات و همچنین شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در مراکز تابعه این دانشگاه، جلسه هم‌اندیشی با حضور رییس محترم کمیسیون سلامت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، و جمعی از شرکتهای فعال در این حوزه در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ایران برگزار شد.

5334.mp3 جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان صنف فناوری اطلاعات و شرکتهای‌ توسعه دهنده سامانه‌های مرتبط با حوزه سلامت دیجیتال (نسخه الکترونیک و ویزیت مجازی) روز سه‌شنبه مورخ 22 شهریور 1401 برگزار شد.

پیرو دعوتنامه شماره 2032/2-1401 تاریخ 20/6/1401 و با همکاری صمیمانه کمیسیون سلامت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، جلسه‌ای با موضوع بررسی چالش‌ها و نیازمندی‌های احصا شده در موضوع نسخه الکترونیک و برای ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات و همچنین شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در مراکز تابعه دانشگاه ایران، با محوریت شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در زمینه‌های نسخه الکترونیک و ویزیت مجازی برگزار شد که با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی کمیسیون سلامت الکترونیکی با استقبال خوبی مواجه شد و نمایندگان بیش از 30 شرکت در جلسه حضور یافتند. این جلسه روز سه‌شنبه مورخ 22/06/1401 از ساعت 13:30 الی 15 در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه ایران برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به اهمیت مباحث طرح شده برای حاضرین تا ساعت 15:45 به طول انجامید. یکپارچگی در ساز و کار ارائه خدمات سلامت در بستر دیجیتال در مراکز تابعه این دانشگاه اعم از نسخه الکترونیک، ویزیت مجازی و خدمات رجیستری و همچنین هم اندیشی در خصوص تکمیل سند نیازمندی‌های کارکردی مدنظر این دانشگاه برای موارد فوق از مباحث طرح شده در جلسه بود و همچنین بر استفاده صنف فناوری اطلاعات از ظرفیت تمامی شرکتها برای ایجاد یک مدل جمعی برای تحقق بستر استاندارد سلامت دیجیتال تاکید شد. در این جلسه بعد از طرح ایده توسط خانم مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ایران، جناب آقای ناصر شاکرحسینی رییس محترم کمیسیون سلامت الکترونیکی سازمان نظام صنفی کشور توضیحات جامعی ارائه و اکثر شرکت‌کنندگان نظرات تکمیلی خود را بیان نمودند و مقرر شد در یک جلسه داخلی ابعاد موضوع در بین اعضای صنف بررسی و در جلسه بعدی نتیجه ارائه شود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 5334
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings