• 1402/07/26 - 11:28
  • - تعداد بازدید: 493
  • - تعداد بازدید کنندگان: 432
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار در 17 آبان ماه 1402

رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار در 17 آبان ماه 1402

رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار در 17 آبان ماه 1402 از ساعت 13:30 الی 18 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

21549.mp3 رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار در 17 آبان ماه 1402

رویداد هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار در 17 آبان ماه 1402 از ساعت 13:30 الی 18 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌گردد. این رویداد دانشگاهی در راستای رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت می‌باشد.

با توجه به بسترهای ایجاد شده مرتبط با داده‌های سلامت دانشگاه توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و همچنین نیازمندی‌های شناسایی شده در سطح مراکز بهداشتی و درمانی، رویداد فوق با همکاری وزارت بهداشت، مرکز ملی فضای مجازی، معاونت علمی ریاست جمهوی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیسیون بهداشت مجلس، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه تهران و با هدف استفاده از ظرفیت افراد حقیقی و حقوقی فعال در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود. در این رویداد محصولات و ایده‌های برتر در 3 حوزه انتخاب و توسط مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی ریاست جمهوری از لحاظ مالی و توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران از لحاظ اجرایی و استقرار ملی حمایت می‌شوند.

اطلاعات مربوط به معرفی کامل رویداد و همچنین زیرساخت‌های فراهم شده در دانشگاه برای عملیاتی شدن ایده‌های مرتبط با موضوع رویداد، از طریق لینک زیر در دسترس می‌باشد.

https://it.iums.ac.ir/SelfCare_Smart_Assistant_Event

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 21549
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings