• 1402/03/23 - 12:44
  • - تعداد بازدید: 246
  • - تعداد بازدید کنندگان: 224
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
جلسه بررسی فرآیند نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر نسخه الکترونیک

جلسه بررسی فرآیند نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر نسخه الکترونیک از مرکز بهداشت شهرستان قدس به بیمارستان سردار سلیمانی

جلسه‌ای با موضوع بررسی فرآیند نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر نسخه الکترونیک از مرکز بهداشت شهرستان قدس به بیمارستان سردار سلیمانی در تاریخ 1402/03/09 ساعت 10 الی 11:30 به‌صورت حضوری برگزار گردید.

16131.mp3 جلسه بررسی فرآیند نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر نسخه الکترونیک از مرکز بهداشت شهرستان قدس به بیمارستان سردار سلیمانی

به‌منظور بررسی فرآیند نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر نسخه الکترونیک از مرکز بهداشت شهرستان قدس به بیمارستان سردار سلیمانی جلسه ای با‌حضور نمایندگان معاونت درمان، معاونت بهداشت ، مرکز بهداشت شهر قدس، بیمارستان شهید سلیمانی و شرکت تلاشگران رویا، در تاریخ 1402/03/09 از ساعت 10الی11:30 در مدیریت آمار و  فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

در جلسه فرآیند ارجاع مبتنی بر نسخه الکترونیک، برای یک نمونه بیمار آزمایشی از مرکز بهداشت شهرستان قدس در سامانه سطح یک به سامانه نسخه الکترونیک پزشک به عنوان سامانه سطح دو، ارجاع و بازخوراند آن با موفقیت صورت گرفت. همچنین فرآیند ارسال نوبت‌های خالی به میان‌افزار سپاس وزارت بهداشت و دریافت نوبت در سامانه سطح یک بررسی و با موفقیت انجام شد.

با توجه به موفقیت آمیز بودن فرآیند مذکور، مقرر شد مطابق با صورتجلسه تنظیم شده، فرایند الکترونیکی پیشگفت در سایر سامانه‌های نسخه الکترونیک فعال در دانشگاه نیز عملیاتی شود.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها,بیانیه
  • کد خبر : 16131
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings