• 1402/05/04 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 222
  • - تعداد بازدید کنندگان: 207
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری پنل تخصصی هوشمندسازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری پنل تخصصی هوشمندسازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنگره سلامت هوشمند

پنل تخصصی هوشمند‌سازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک، در کنگره سلامت هوشمند ایران ( با محوریت بیمارستان هوشمند ) در تاریخ 1402/04/21 از ساعت 15 الی 16:30 در مرکز بین المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

18176.mp3 برگزاری پنل تخصصی هوشمندسازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنگره سلامت هوشمند

پنل تخصصی "هوشمندسازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی ایران" در کنگره سلامت هوشمند ایران ( با محوریت بیمارستان هوشمند ) توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با حضور رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، معاون درمان و معاون غذا و دارو در تاریخ 1402/04/21 از ساعت 15 الی 16:30 در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید .

این پنل با خیر مقدم و بیان اهداف آن توسط رئیس پنل، سرکار خانم دکتر مهرشاد، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران، آغاز شد. سپس ایشان گزارشی از اقدامات زیربنائی صورت گرفته در دانشگاه در راستای هوشمندسازی کسب و کار و یکپارچه‌سازی خدمات سلامت الکترونیک را ارائه نمودند. در ادامه آقای دکتر مظهری (مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت ) و همچنین آقای دکتر مشکی (معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران) و آقای دکتر ولایی (معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران) در خصوص موضوع پیشگفت سخنرانی کردند. در انتها بحث و پاسخ به سوالات شرکت‌کنندگان سمینار صورت گرفت.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 18176
:
کلیدواژه ها
زهره حسینی
خبرنگار

زهره حسینی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings